2/12/07

Inauguració del Blog / Inauguración del Blog

Bé, tal com diu el títol, obro un nou blog que en principi estarà dedicat al meu Forfi.
Es tracta del petit de la casa; És un Fiesta L de l'any 1978 de 957cc. BC i per tant de 40cv.


Fa 10 anys que va passar a les meves mans com a primer cotxe cedit per el meu pare el qual el va comprar nou; M'he passat tota la vida viatjant amb ell i pràcticament sempre m'ha anat bé ja que és un cotxe simple, robust, fiable i molt divertit de conduir.

Des de l'estiu del 2005 que tan sols l'utilitzo per fer ral.lis de regularitat, anar a concentracions i fer sortides.
Mentre tingui temps aniré penjant fotografies de ral.lis que he realitzat així com de reparacions o restauracions que li he fet i que li aniré fent.
Farà cosa d'un any que el vaig desmuntar casi per complert ja que la caixa de canvis tenia els coixinets cremats i ja posats a fer li vaig fer motor i reparar la xapa del pis.
Malauradament no vaig fer fotos del procés, però actualment haig de tornar a treure la caixa i possiblement el motor perquè em perden valvolina i oli respectivament, (que bé que vaig muntar les juntes... ¬¬') així doncs que ja aniré penjant fotografies del procés.

P.D. La foto és de l'any 1998 de quan va passar a les meves mans.

Bien, tal y como dice el título, abro un nuevo blog que en principio estará dedicado a mi Forfi. Se trata del pequeño de la casa; Es un Fiesta L del año 1978 de 957cc. BC y por lo tanto de 40cv.

Hace 10 años que pasó a mis manos como primer coche cedido por mi padre el cual lo compró nuevo; Me he pasado toda la vida viajando en él y prácticamente siempre me ha ido bien, puesto que es un coche simple, robusto, fiable y muy divertido de conducir.

Desde el verano del 2005 que tan sólo lo utilizo para participar en rallyes de regularidad, ir a concentraciones y hacer salidas. Mientras tenga tiempos iré colgando fotografías de rallyes que he realizado así como de reparaciones o restauraciones que le he hecho y que le iré haciendo. Hará cosa de un año que lo desmonté casi por completo puesto que la caja de cambios tenía los cojinetes quemados y ya puestos a hacer le hice motor y reparé la chapa del piso. Desgraciadamente no hice fotos del proceso, pero actualmente debo volver a sacar la caja y posiblemente el motor porque me pierden valvulina y aceite respectivamente, (que bien que monté las juntas... ¬¬') así pues ya iré colgando fotografías del proceso.

P.D. La foto es del año 1998 de cuando pasó a mis manos.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ole Ole tiooh!!

Aixi m'agrada, un blog del forfi!!, aviam si vas penjan fotos de tot el mega proces de preparació que esta a punt de patir el forfi!!

Gas al carbu de doble cos i a l'encesa digital!!

Algun any cuan el meu humil 309 sigui classic haurem de fer un blog tambe xDDD

PD: Mai 40cv han donat x tant... xDD

ROger