Fa uns dies vaig dur el bloc a la Rectificadora Molar Salleras i aquest n'és el bon resultat:
Bloc planejat, cilindres rectificats, tapetes de registre i coixinets de l'arbre de lleves canviats.
Hace unos días llevé el bloque a la Rectificadora Molar Salleras y este es el buen resultado:
Bloque planeado, cilindros rectificados, tapas de registro y cojinetes del árbol de levas cambiados.
Bloc planejat, cilindres rectificats, tapetes de registre i coixinets de l'arbre de lleves canviats.
Hace unos días llevé el bloque a la Rectificadora Molar Salleras y este es el buen resultado:
Bloque planeado, cilindros rectificados, tapas de registro y cojinetes del árbol de levas cambiados.
Els coixinets de l'arbre de lleves del fabricant ACL.
Normalment no es canvien perquè el seu desgast és mínim, però he preferit muntar-ne de nóus.
Los cojinetes del árbol de levas del fabricante ACL.
Normalmente no se cambian porque su desgaste es mínimo, pero he preferido montarlos nuevos.
Normalment no es canvien perquè el seu desgast és mínim, però he preferit muntar-ne de nóus.
Los cojinetes del árbol de levas del fabricante ACL.
Normalmente no se cambian porque su desgaste es mínimo, pero he preferido montarlos nuevos.
Els coixinets de la bancada i els axials del fabricant Federal Mogul.
Los cojinetes de la bancada y los axiales del fabricante Federal Mogul.
Los cojinetes de la bancada y los axiales del fabricante Federal Mogul.
En l'altra restauració ja el vaig pintar però a la rectificadora un cop han fet els treballs de rectificat, submergeixen el bloc en un líquid que el neteja i part de la pintura va saltar.
Antes de empezar el montaje, he decidido a volver a pintar el bloque tal cual salió de fábrica.
En la otra restauración ya lo pinté pero en la rectificadora una vez han hecho los trabajos de rectificado, sumergen el bloque en un líquido que lo limpia y parte de la pintura saltó.
Antes de empezar el montaje, he decidido a volver a pintar el bloque tal cual salió de fábrica.
En la otra restauración ya lo pinté pero en la rectificadora una vez han hecho los trabajos de rectificado, sumergen el bloque en un líquido que lo limpia y parte de la pintura saltó.
La pintura utilitzada és la Dupli-Color especial per a altes temperatures 800ºC.
La pintura utilizada es la Dupli-Color especial para altas temperaturas 800ºC.
La pintura utilizada es la Dupli-Color especial para altas temperaturas 800ºC.
4 comentaris:
que de puta mare tiuuu!!!! ja tens el motor per montar!!! ja queda menys!!!!!
molts anims nanu, k dintre de poc ja ens podrem veure :)
una abraçada xatuuu!!!
saludetteeeees :P
Preciós, impactant, és la ostia!!
El cotxe el vols modificar per corre suposo o simplement restaurar-lo?
Molt bon Bloc!!
dOte! Merci tio! Sisi ja queda poc tot i que encara falta però almenys ja tinc el bloc rectificat!
Salutacions company!!
Porsche_917k Merci a tu també pels comentaris! Es bo saber que agrada a algú més jejeje
El cotxe en principi el vull modificar una mica per seguir fent ral·lis de regularitat. Ja ho tinc quasi tot pensat i algunes coses en marxa.
En un futur m'agradaria restaurar-lo de xapa i pintura que li convé, però fent regularitat és molt fàcil tenir alguna petita sortida de pista jeje
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